torsdag 27 augusti 2015

Familjeliv

Måndag...lång arbetsdag
Tisdag....föräldramöte på gymnasiet...över 2h!!!!!
Onsdag....boendekommittens möte
Torsdag...händelserik låååång arbetsdag med blodiga shorts o spyende barn.

Kom hem idag helt slut av för mycket frisk luft. Snurrig i huvudet o med en huvudvärk från....ja ni vet nog hurdann värk de är då.

Yngsta har alla läxorna ogjorda...bläää. han hade fått för sej att han ska ha baseball gears o när jag såg priset kunde han glömma det o då bröt åskan ut. Blää.

Hans glasögon bågar har gått sönder o Nissen beslutade att deras glasögon försäkring som de trugat på mej när hans glasögon köptes gäller endast för linserna så nu står vi här med söndriga bågar o hela linser o en jävla stor summa som måste samlas ihop för att få nya glasögon åt honom inom kort tid...jävlaranamma hur jag blev förbannad när jag hörde det.

Så med en arg nio åring o en arg mamma kan ni alla tänka hur rolig kväll vi haft när läxorna sku göras ikväll....familjeliv..jep!

Jag fick härligaste gåvan av Wifey idag o pga allt som hände hann jag inte läsa den men imorgon kväll är det dags. E.L James nya bok...Grey!!!

Dottern har verkat ha ett bra läger på Lekholmen o hon har fått många nya vänner så hoppas tiden på Tölö gymnasium ska vara roligt o trivsamt efter hemkomsten hennes. Hon blir bortskämd på korvgrillning åtminstone.

Nu i säng o hoppas på en bättre dag imorgon för min egen o yngsta sonens del o välkomnar hem min dotter. Älskar alla mina barn även om de testar mej alla i tur o ordning o den ena värre än den andra.

Godnatt!!!

Inga kommentarer: