måndag 3 augusti 2015

Lite semester kvar.

Det har varit ett lugnt veckoslut med barnen.

Kallio block party 2015 fick vi lite smaka på o guuuud hur mycket människor det kan vara på en plats...hyj!!

Tennis spelade vi i en timme igår med barnen. När de spelade...joggade jag runt planen tills det blev min tur så att jag fick lite fett bränt när jag skippade gymmet igår.

Idag har jag kört grannen till flygfältet för de reste till Berlin för några shopping dagar.

Jag fick alla leksaker till jobbet idag o jag fick mötesprotokollet för boendekommitten äntligen upp i alla trappor. Puh det blev lite stressigt men bra med motion.

Nu på natten var det då gym dags med äldsta sonen o svetten rann något åter en gång. Men det betyder ju att det bränner fett har jag hört.

Nu lite sömn o sen gym igen imorgon.

Godnatt!!

Inga kommentarer: