lördag 22 augusti 2015

Lördag morgon

Vaknade imorse lite före klockan sex och kunde inte somna om.

Solen tittade lite fram men det var inte hett ute än bara ljummet.

Njöt en stund på balkongen med ett glas juice o några brödskivor.

Rökte några cigaretter och beslöt att ta en dusch.

Nu hade klockan blivit sju redan.

Alla sov omkring mej och jag hade tråkigt. Lade på en tvättmaskin.

Började spela olika spel på iPaden och även tittade på några serier på den genom elisaviihde appen. Klockan var nu nästan nio. Tvättmaskinen piper....fyller på en ny efter att jag tömt den första.

Nu vaknar Junior äntligen men de andra snarkar gott än.

Frukost åt Junior och så är han ut på gården och leka redan. Efter en stund går han till närliggande park och leka. Jag har tråkigt och börjar nu bli trött.

Tittar på nya serien Zoo och då börjar dottern vakna. Vi tittar tillsammans på några serie avsnitt när hon äter frukost.

Hunden ut och sonen åkte med buss tilk sin kusin.

Följande tvättmaskin är klar så nu är det diskmaskinens tur då.

Vilken tråkig dag detta blir igen då.

Fortsätter med samma sak tills kvällen kommer och däremellan kokar jag lite mat åt oss.

Jag har ett tråkigt liv hörni gott folk!!

Jag måste ut och festa snart före jag blir galen. Ett konstaterande!

Imorgon vill jag på stranden för det är bättre än att sitta här och stirra.

Inga kommentarer: