lördag 15 augusti 2015

Ugh!

Igår efter jobber gick allt åt skogen.

Jag hämtade Juniors cykel från cykel reparations affären o trodde den var ok. Betalade en struntsumma för den o när jag gav cykeln till lillkillen var det samma fel på den än. Jag blev så förbannad.

Sedan var det bråttom hem då Junior bestämd sej att han ska åt andra hållet. Gnisslade tänder o svängde bilen. Lämnade killen på träffplatsen o vänta på sin kompis.

Nu fort hem...hungrig som bara den o snart ska tonåringarna föras till Suvilahti.

INGEN MAT klar o Robin är snart hemma från jobbet.

Lite morras i högre oktav började Becca steka kyckling så tonåringarna fick fylla några hot dog bröd före avfärd med kött o sallad.

Lillis ringer...får jag gå o grilla? Njaeee...ok då men försök komma hem hel sen....Jooo Jooo!!

Nu tonåringarna fort till Flow festivalen o jag till Akademen o köpa skol böcker åt Becca.

Blev så ledsen över hur dyra böckerna är så jag trösta mej med Starbucks Mocca :-)

Nu kom samtalet.

Mamma jag föll i vattnet från ett berg med kläderna på o skolväskan på ryggen....just så...mamma rusar iväg för att få en genomblöt son hem fort i duschen....rumpan sjuk men annars ingen fara med honom.

Nu fort till Siwa o handla mat hem....följande samtal...Kan du komma o hämta oss...musiken är skräp!

Matbutik...hem....Flow...bensin.....Hem ÄNTLIGEN!!!

Och det värsta är att all städning jag hade planerat göra igår blev ogjord!!!

Det bästa är att alla de böckerna dottern behövde hittades på Stockmanns Akadem.

Idag fortsätter äventyret med de här barnen.

Gymmet med den äldre sonen före han åker iväg på kryssning med sina vänner från Åbo ikväll.

Till Kampen med de två yngre o kolla in vad allt de säljer från världens kanter där idag. Engelsk fudge måste ju barnen få haha.

Hoppas det blir en lugnare dag idag så jag kan roa mej också.

Njut av er lördag.

Inga kommentarer: