måndag 3 augusti 2015

Sista semesterveckan

När det är sista semesterveckan så verkar man bli lat. Är detta nu när kroppen går på semester eller är man slutkörd pga semestern?

Sovit dåligt o kunde somna nu sittande på soffan.

Äsch något måste jag ju göra så nu ska jag koka maletkötts soppa så kan jag slöa sedan igen.

Ikväll måste jag till gymmet. Nu när foten klarar av en minuts springande på mattan o en minuts gående i rask takt. Jag håller på sådär i 10 minuter o sedan haltar jag bort till de andra maskinerna där min vrist får vila sej en liten stund när magmusklerna jobbar.

Ibland blir jag irriterad när jag tänker att det är 2 år sedan vristen var bruten o än är den inte ok. Tur så har jag lärt mej att leva med värken o domningarna så att ingen annan än min dotter märker när jag har ont. Henne kan jag inte lura än hihi.

Nej nu till soppkokandet o sedan tvättmaskinen o sedan soffan före gymmet.

Puss o kram från ett soligt o blåsigt Nordsjö.

Inga kommentarer: