måndag 10 augusti 2015

Vardagen kom för snabbt

Fyra veckor är för kort tid att semestra. Jag hann aldrig vila mej. Min kropp gick på högvarv hela tiden o nu kom vardagen redan.

Och med vardagen kom solen o värmen. Det är nog så trist att det gick så här :-(

Kvällstursvecka började jag med o en väldigt liten grupp. Det känns bra att mjuklanda själv ocksä med de nya barnen en liten tid.

Min mage har reagerat till Palmias mat idag. Genast jag åt märkte jag värken o sedan blev det en orolig mage hela dagen. Vad attan är det som Palmia lägger i sin mat??? Vad det än är så förstör det min mage. Jag vill inte ha en lika jobbig höst igen med diarre'er och olidlig värk.

Vad ska jag riktigt hitta på??

Ha en skön dag/kväll allihopa o njut av solen så mycket ni kan!!

Over and out från Nordsjö

Inga kommentarer: