torsdag 8 januari 2009

Snö snö ljuvliga snö...

DET SNÖAR!

Åh vad jag blev glad när jag tittade ut och märkte att det börjat snöa. Äntligen har ungarna något att leka med! Det har varit kallt och ganska mörkt och dystert den senaste tiden. Hoppas nu bara snön hålls lite längre den här gången!

Jag läste nyss Ghitas blogg och blev så glad inombords över att de fick en släktjul även om de flyttat till USA. Det är ju något som är ett måste för mej under julen. Släkten eller åtmintone familjen måste vara samlade. Det ger annars ingen stämning.

Härliga Sera hade skrivit så fint sina önskningar och drömmar, som hon gett lov åt Ghita att tillägga i sin blogg. Saknar den lilla tösen mycket faktiskt! Glömmer aldrig när hon började på i den grupp jag jobbade på dagiset. Liten blond fröken med två fingrar avigt in i munnen. Nu är hon 9 år. Wow!

Det blev ett kort inlägg den här gången! Nu till sängs! Vi ska skrinna med åskans barn imorgon och jag ska och simma med mina egna imorgon kväll till simhallen. Fartfylld dag på kommande!
Godnatt!

Inga kommentarer: