onsdag 28 januari 2009

Vad har nu Anu hittat på???

Jag fick en "haaste" av min väldigt roliga studkompis och måste nu prova den!
Hoppas ni inte blir för chockade över mina svar... ;)

  1. Link to the person who tagged you.
  2. Post the rules on your blog.
  3. Write six random things about yourself.
  4. Tag six people at the end of your post and link to them.
  5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
  6. Let the tagger know when your entry is up.

Sex saker om mig själv var det ju...!
1. Jag är i stort behov av större kaffegästskrets. Känner mej för ensam nuförtiden.

2. Min värsta fasa har har hänt...jag har fastnat för facebooken.

3. Jag vill så gärna lära mej prata spanska och italienska men hittar inte tiden till det.

4. Har sedan unga ben älskat musikaler.

5. Kan inte leva utan musik.

6. Älskar kryddad mat. Hatar att koka ihop maten själv.

Vem sku jaag nu borde skicka mina "haasten" till då? Well, well...det finns inte så många..men till Anu tillbaka och Ghita kanske.

Nu ska jag skriva i min blogg och kolla Facebooken och sedan placera aktern framför dumburken i vardagsrummet.
Tjohej!!!


Inga kommentarer: