tisdag 24 mars 2009

Ingen EXITUS än åtminstone!

Min andra dag på sjukdomspraktiken är över idag...imorgon fortsätter den tredje dagen av min 5 veckors period. Hu hu hu!

Jag vill att alla som känner mej ska veta att jag aldrig vill bli liggande på ett sjukhus som en grönsak...jag vill dö före det! Kan ni lova mej det?

Jag har redan stuckit s.c. insulin åt en patient o det var bara min andra dag än.....patienten lever än o jag stack mej inte med insulinpennan...jeee....lite kan man ju...*host*

Det finns en hel del annorlunda människor på jobb på detta sjukhus än vad jag är van med. Jag saknar den empati som det finns på ett daghem! JAG SAKNAR RASTIS!!!

Men praktiken är ju bara 5 veckor och sedan är detta hela över!

HÅLL TUMMARNA FÖR MEJ!!!!

Nu i säng o så väckning kl. 5.15 imorgon igen!
Jipiii.......snark....iiiiiii!

Inga kommentarer: