måndag 2 mars 2009

Tent tiden e förbi!

Då har jag då haft 4 tenter mellan 12.2 - 28.2. Töööööööt!

Nu börjar kroppen begära efter mera sömn o jag går som i dvala varje dag. Mitt huvud känns tungt och jag kunde somna var som helst!

Nu borde jag ju vara glad o pigg över att jag inte behöver läsa på några tenter på en lång, lång tid igen! Men nej....nu går jag omkring o undrar när jag ska hinna ta igen alla sömnlösa nätter! JAG ÄR TRÖTT!

Folksjukdomartenten gick otroligt bra. Lördagens läkemedelsräkning klarade jag och läkemedelslärans tent gick också mycket bra. Visst visade det sej att alla sömnlösa nätter gjort gott men var det på riktigt värt det? Kunde ju ha sovit mera o varit glad över ett mindre resultat, eller hur!?!

Nu väntar jag än på att få tillbaka anatomi och fysiologi tenten. Jag darrar och hoppas att jag kom igenom den också...vill inte läsa hela det kapitlet en gång till!!!NEJ NEJ NEJ!

Skönt att man nu börjar få kontroll över sitt liv igen och att man orkar vara med sina barn som fått flu fältet varje gång som jag läst till en tent. Så orättvist mot dem men jag har lovat att ta igen för all den tiden som jag inte kunnat vara med dem när tenterna är förbi! Och det är nu!

Nu ska det kokas köttbullssås och ris till middagen! Mums!

1 kommentar:

ghita sa...

Oj Annika, det finns nog ingen som har sån energi som du! Tentar och flänger, simmar och bloggar. Hur hinner du? Jag beundrar dig verkligen! Sköt om er alla och njut av tentfria dagar! Kram