torsdag 12 mars 2009

Jävlar anamma va jag är glad!!!!!

Nu hade vi då idag fått vår sista tent ut...jag var hemma pga feber men Micaela hämta hem den till mej..!!!!!!!!

Jeeeeeee.......jag fick G4 i anatomi och fysiologi tenten. Nu har jag haft B5 och G4 i mina tenter som varit i Vård och Omsorg programmet. De tenterna som jag stressat utomordentligt över. De tenter som gett mej sömnlösa nätter. De tenter som gjort mej arg som tusan. De tenterna.....JAG HAR KLARAT DEM ALLIHOPA!

Man borde ju fira med nåt men det blir nog bara Burana och Panadol tyvärr!

Hade imorse feber igen som jag då under hela dagen försökt hålla nere med lite vita och röda piller. Måste till helgen försöka leva utan piller o hoppas att febern hålls borta.

Jag är så otroligt glad och nöjd över mej själv och alla mina studiekamrater. Vi har gjort ett bra arbete.

Visst har några av mina studiekamrater hoppat av studierna eller tagit en paus och även några hamnar ta några tenter om igen men över lag har vi varit en duktig klass! Många B5 och G4 har delats ut!

Nu skulle jag bara villa ha bort de fjärilar som flyger i min mage av nervositet inför min praktikperiod på Stengårdssjukhuset. Jag har alltid haft obehag mot sjukhusarbete så nu är jag livrädd över att bli underkänd på min praktik.

Nu ska jag koka lite te och ta ett rött piller och se om det sku fungera den här gången också!

1 kommentar:

ghita sa...

Grattis Annika! När får du din examen och vad heter den då? Krya på dig därhemma i snön!