tisdag 4 januari 2011

Egna barn och syskonbarn!!!



Jag har då återgått till vardagen på allvar nu. Tröttheten ligger tätt bakom hörnet hela tiden men efter en tid med rutiner ska jag väl komma igång på allvar än. :)

Jag har en otrolig saknad efter min yngste son om dagarna nu när han har haft lediga dagar med sin far o sina syskon.

Men sen saknar jag även syrrans lille pojke Niklas. <3

Gulliga små killar som man bara måste älska. <3 <3 <3

Jag laddar upp några bilder på dem så kan ni gärna kommentera. Det har varit lite tyst med kommentarer på min blogg den sista tiden....månne det alls finns någon som läser min blogg mer....nå int gör det något för jag får ju skriva av mej och hålla en dagbok som jag definitivt behöver för att klara vardagen :)

Nu ha en trevlig kväll allihopa om ni finns ute där.
Nu ska vi fortsätta leka jag och Jonathan :)

Inga kommentarer: