tisdag 11 januari 2011

jisses vad tiden susar iväg.....

Märkte nu ikväll att jag har inte hunnit blogga något sedan lördagen :O

Jag har inte ens märkt att tiden har runnit iväg så här snabbt.....måste bero på att jag har graveyard skiftet på jobbet ;)

Idag hade jag en vanlig arbetstur o sen en möteskväll på det än. Jag e som en överkokt spagetti just nu men ungarna har haft ett otroligt oljud sen jag kom hem o nu vill jag bara o sova fast jag äntligen fått tystnad i mitt hem.....nu när jag kunde njuta av ja absolut inget ljud alls så vill jag i säng :(

Nåja några dagar tidig tur än o sen blir det normala arbetsturer igen :)

Jag ska göra absolut inget annat under helgen än sova har jag bestämt mej....jo jo jag vet Rex måste ut mellan varven.....o de ska jag nog sköta men sen ska jag sova den resterande tiden.

Nu o snarka lite så jag orkar imorgon igen.....Nati nati till er alla o puss o kram till ni som står mitt hjärta nära o som orkar läsa min blogg än också ;)

Inga kommentarer: