fredag 28 januari 2011

Fredag betyder början på en helg :)

Då var arbetsveckan slut igen....skööööönt!

Jag kan inte säga att veckan var mera jobbig än normat men jag var bara mera trött än normalt och därför kändes den lång.....extra lång :s

Idag hade jag sista kvällsturen för veckan och sen efter det kom jag hem och tog Rex på en lång promenad. Vädret var perfekt och skönt för det och vi njöt båda två. Det fanns hundar i alla knutar och det var ltie stressande men det gick nog vägen som vanligt.

Efter det var det dags för koll av facebook och sen lite åtbart åt ungarna och snart blir det en god natts sömn eller det är vad jag önskar mej förstås.

Robin hade en tidig arbetstur idag vilket betydde att jag har varit uppe mycket tidigt imorse med honom för att få honom i tid på jobb/praktik. Han var otroligt trött och allting gick i "slow-motion" men han kom nog iväg på jobb sist och slutligen sen ;)

Nu blir det tv en stund och sen snarklådan så jag vill önska er alla en god natt och sov så gott!

Inga kommentarer: