torsdag 6 januari 2011

Zumba+Kinect = fun...fun....fun

Min kära 16-åring....(åtminstone var han min kära 16-åring tills imorse) köpte Zumba spelet åt mej igår till Kinecten.....o nu sku jag villa prova det men de vill ju också mina kära barn :(

De får det bara inte att fungera så jag sitter o väntar på min tur för jag vet att de fungerar bara man står stilla o loggar in sej själv först....hi hi hi....men de tänker jag int säga till dem....för nu kan jag titta igenom alla mina inspelningar på min digibox under tiden som de bråkar med kinecten :)))))))))

Sen ska jag dra ett zumba pass o känna svetten rinna o må utomordentligt bra själv.....I LOVE ZUMBA eller jag älskar latinsk musik o de e ju det som det handlar om.

Ha ni alla en skön trettondag o hoppas de tre vise männen hämtar er ett gott humör idag.
Kramar från Nordsjö

Inga kommentarer: