lördag 29 januari 2011

Mat, mat och mat....av alla de sorter :)




Idag har då varit en vanlig lördag fast jag har varit inomhus hela dagen. Klockan är snart fem p åeftermiddagen och jag har inte ens hunnit på en cigarett idag än....otroligt.

JAg har kokat ihop en potatismos-korvlåda, en makaronilåda och hamburgerbiffar. Snart ska jag och baka lite smått och gott och sen borde jag ännu hinna koka en soppa till morgondagen.

Tvättmaskinen har surrat och diskbordet är tomt men även fyllt igen....en bra dag alltså!

Nu på min tobak och sen tänker jag koka lite kaffe och njuta!!!

1 kommentar:

Tillverka snus sa...

Bakning och tobak går bra ihop! Såvida du snusar.
Nu vet jag ju givetvis inte om du röker eller snusar, eller om gubben din gör det.

Har precis samma intresse för matlagning och bakar till och med mitt eget snus. Köper råvaror från Kungssnus och blandar ihop. Sen är det bara att baka på.
Det är precis som all annan matlagning, hemlagat är självklart godast