torsdag 20 januari 2011

Vart springer tiden iväg?????

Märkte idag att jag inte skrev igår på bloggen utan i förrgår....men jag var ju just här och skrev tyckte jag men tusan en hel dag försvann bara så där!!!!

Vart gick den iväg då????

Underligt hur vissa dagar bara rullar framåt utan att man märker av det. Jobbar gör jag ju varje dag så det är ju inget speciellt och hemmalivet är samma tråkiga liv varje dag. Hur kan jag missa en hel dag då????

Nå idag har varit en lugn dag i vårt "paradis".

Lite sväng till affären med J och inhandla smått och gott till kvällen hemma med barnen....det blev franska potatisar med köttbullar idag för att jag var LAT!!!!

Ingen kommentar om latheten sen ;)

Sen blev det ritade filmer med chips och cola....vi firade liksom vår gemensamma tid tillsammans för en gångs skull. Det är 2 år som gått förbi i studiers tecken och barnen har fått känna av en ensamhet när mamma är hemma men inte närvarande pga studierna men nu ger jag den tid de behöver av mej så ofta jag kan. Och jag hoppas de kommer att vara glada över det någon dag.

Fast lilla J tycker nog ibland att måste jag vara så mycket bredvid honom hela tiden men sen i nästa ögonblick så säger han att "jag älskar dej mamma" eller "jag är din gulleplutt mamma".

Det gör att jag orkar en ny dag med dem ensam igen <3

Nu till sängs och sova lite så att jag orkar både jobba imorgon och gå på en personaljulfest på kvällen. Min kära tonåring ställer upp som barnvakt åt mej vilket jag är lycklig över!
Love my kids!!!

Inga kommentarer: