söndag 2 januari 2011

Nyåret förbi o vardagen närmar sig....

Nu har vi då firat ett annorlunda ny år. Ingen stor fest med familj i år utan ensam med de två yngsta i Hfors :(

Inga raketer i år för hade ingen som kunde vara inne med barnen när jag är ute o skjuter.....plus att hunden ogillar raketernas ljud :(

Ingen speciell fest måltid i år.....var för deppad till det :(

Men man ska ju se på allt så positivt så min positiva bild är att om allt kunde vara så deppande till nyåret så betyder de att vardagen kommer att bli mera intressant för djupare nere i diket kunde man ju inte komma.

Nästa år ska ungarna få fira ett roligare ny år än de gjorde i år bara jag lever....det har jag lovat mej själv o dem också. Fast Robin har ju haft ett bra ny år....fest o kompisar från när o fjärran. Tur att han var nöjd i alla fall. :)

Nu är jag sista dagen idag ledig o sen börjar jag arbeta igen o denna gång som en stadigvarande barnskötare o inte en studerande :)

Hoppas år 2011 ska bli ett givande och roligt år för meej o alla er som orkar läsa min blogg :)

Puss och kram! <3

Inga kommentarer: