onsdag 5 januari 2011

Glasbitar + mat = blodigt värre :(

Min dag började så bra idag på jobbet så det var ju klart att något måste gå på tok vid nåt tillfälle.....

Vid lunchen när jag åt makaronisallad märkte jag nåt vasst i min mun o jodå där låg en glasbit som skar min tunga o mitt tandkött så jag gick mkring o serverade mera mat till barnen med en pappers handduk i min mun för att jag inte skulle bloda ner barnen o deras mat. Man vill ju inte att de små stackarna ska få obehag för maten eller för sår så jag slängde i mej vatten som en tok och försökte svälja ner blodet istället.

Än har jag sjukt o ska ogärna lägga något i munnen. Vatten ger till o med bränningar på tungan och svidningar i tandköttet.

Det var ingen liten bit som slagits av från sallads skålen o in i min sallad heller. Räkna med en 2 cm bit o vass som tusan.

Nu har jag lärt mej att kolla allt som jag äter före jag slänger in det i munnen :)

Nu ska jag slänga mej ut på en cigarett o sen till sängs sakta men säkert.

Nati nati o kramar från Nordsjö

Inga kommentarer: