onsdag 12 januari 2011

Tårar faller längs med mina kinder.......

Har hittat en ny blogg som jag började läsa.....en kvinna i sverige som levt ett otroligt liv på en sådan kort tid.

Jag läste en stund o så märkte jag att tårar rann längs med mina kinder. :(

Jag känner inte ens kvinnan i fråga men hennes ord rörde mitt hjärta. Hon är en otroligt start kvinna o har en stark man vid sin sida. Om jag skulle ha varit i samma situation sku ni säkert hitta mej på en instängd avdelning på ett mental sjukhus.

Under tiden jag läste hennes blogg grät jag, blev arg och skrattade. Detta är en blogg jag kommer att följa med så ofta jag bara hinner och hon har gett mej en inre styrka jag inte trodde jag kunde hitta. För om hon klarat sej igenom allt detta i en ung ålder så kan jag klara av mina små problem varje dag.

Puss och kram
R.I.P beautiful angels Emelie <3 , Elsie <3 och William <3
http://emelie-elsie.blogspot.com/

Inga kommentarer: