onsdag 11 februari 2015

Arbete och film

Idag blev det en lång arbetsdag. Började klockan 9.30 - 19.00 och sedan hem till ett råddigt hem med tre hungriga barn men som tur har jag någon som kan koka mat så det gick fort och så åt vi magarna mätta och nu är vi alla nöjda igen.

Nu valde jag att titta på en film på elisaviihde boxen istället för att gå till gymmet. Jo jag vet att med min kroppshydda borde jag bo på gymmet men jag har varit ganska aktiv i över ett halv år och nu efter en aggressiv flunssa period i vår familj har jag beslutat att en liten paus gör gott åt mej men nu på helgen ska jag börja pressa kroppen igen, det har jag lovat mej själv!

Min hemma jumppa jag gör varannan dag har bara inte gett mej det jag behöver men nu ska jag ta mej i kragen och pina mej till gränsen så får jag säkert bättre känsla igen.

Nu blir det Nicolas Cage nya film och sedan dusch före sovdags.

Kom ihåg att njuta av varandra och ta bra hand om er själva för det kan ingen annan göra för er.

Sentimentalt, jag vet men så sant!

Kramisar från Nordsjö, Helsingfors 


Inga kommentarer: