tisdag 24 februari 2015

Vanlig Tisdag

Det var då en vanlig tisdag idag igen.
Jobb, möte, gym och en stund utan barn (inte vanligt på en tisdag för mej) vilken gjorde att jag kunde gå och hälsa på vänner och det var sköööööönt!

Imorgon är det då en ovanlig onsdag på kommande för imorgon har jag bestämt att det inte blir något gym utan en städkväll då jag kan lite sköta om hushålls sysslor och tvätta kläder i timmar..bläää men ett måste med så här många barn.

Jag väntar så på torsdagen och barnbidraget. Jo det har minskat tyvärr men alla slantar är välkomna denna månad så då ska jag och fylla på köks skåpen efter gymmet. Tror till och med att jag köper något gott åt oss alla.

Fick just nu ett samtal mitt i mitt bloggande och vilken härlig nyhet det kom. Min studerande klarade av hygienpasset och hon blir dimitterad!! Jeeeeeeee!!! Grattis C!! Stora mega grattis till dej!!! 🌹🍷

Nu kan vi alla sova bättre och gå på jobb med ett gott humör imorgon!!

Inga kommentarer: