fredag 6 februari 2015

Livet!!

Ibland kan det vara bara jobbigt och ibland är det bara orättvist men varje gång tar jag mej upp på benen igen!

Det är flere som probat få mej ner och bli deprimerad och någon har nästan lyckats men till sist har jag ända dragit mej upp från allt elände och levt igen.

Jag har mina goda vänner att tacka för att jag orkar än idag med allt som är runt mej och jag vet inte ens hur jag kan tacka dem och få dem att förstå hur stor hjälp de är och har varit till mej. Jag hoppas bara att de vet det!!

Alla ni som lever eller levt i ett helvete vet vad jag skriver om just nu.

Men jag landar på mina båda fötter alla gånger!! Och det kommer jag att göra i fortsättningen också!!

Jag har de bästa vänner, en otroligt bra arbetsplats och tre härliga barn och en tönt till hund men det är det som får mej att orka från dag till dag.

Även inatt när jag varit med om åter en krävande natt vet jag att imorgon är en ny dag och att de viktigaste i mitt liv finns där imorgon igen.

Tack för det allihopa!! Ni vet vem ni är!!! Jag älskar er med hela mitt hjärta!!

Nu godnatt!!

Inga kommentarer: