söndag 15 februari 2015

En gång till Fifty Shades of Grey

Idag har jag haft åter en lat dag hemma.

Junior har haft sin kusin på besök så han höll sej lugn och var nöjd med sitt sällskap.

Jag hade träff med Wifey kl 17.40 och då var det min dotters tur att komma med på bio också. Vi gick och tittade åter en gång på #fiftyshades #fiftyshadesofgrey !!
Filmen blir bara bättre för varje gång jag ser den!!

Ok, så här är det. Boken är intensiv och jag gilla den skarpt. Detta betyder inte att jag gillar BDSM utan jag gillar deras kärleksberättelse när han ändrar sin syn på kärlek och livet. Allting är inte alltid så svart och vitt, vissa saker är gråa 😜

Kemin mellan skådespelarna är otroligt bra fast jag hade absolut väntat mej en flopp. Jag vill definitivt att det ska komma en del två och tre av filmen. Jag vet att de inte kommer att vara helt lika som böckerna för det är inte möjligt att göra filmen precis som boken är skriven, men jag är nöjd med vad jag sett nu och vill se hur han förändras och hur filmen avslutar berättelsen.

Ni som hatar filmen eller böckerna så till er säger jag bara att låt de som vill gilla dem göra det och ta en annan bok i handen och läs den istället men sluta gapa och gnälla om just den här trilogin.

Vi kan inte gilla samma sak allihopa på detta jordklot!!

Åt er andra.......gå och se filmen....det är det värt!!








Inga kommentarer: