måndag 16 februari 2015

Barn och sportlov

Jaha idag har jag då fem barn att sköta om. Bra att jag blivit informerad i tid igen 😐
Nå det blev bio för de två yngre och kaffe med de tre äldre på Steam coffee i Tennispalatset.

Sen måste jag hitta på mat åt dem alla och det betyder att jag måste till en jäkla matbutik än för hade inte räknat med så här många munnar att mätta idag...grrrrr!!

Gymmet har jag åtminstone hunnit till men funderar att gå än en gång dit senare ikväll. För mycket energi hahaha.

Har suttit och textat på whatsappen halva dagen med olika och nu är jag smått upprymd...hihihi

Lets see what the future brings 😃!!!!!

En halv timme tills filmen är slut och jag får Junior med sin kusin med till gänget så nu måste jag och handla lite.

Njut av sportlovet ni som har ledigt.

Inga kommentarer: