onsdag 25 februari 2015

I väntan på fredag

Idag på jobbet fick jag ett textmeddelande. 📲

I meddelandet fanns en fin virkad minion mössa gjord av min syster och information om att jag får besök på fredagen av min syster och hennes barn.

Så imorgon kväll blir det till att baka kaffebröd och göra någon bra middag klar tills fredagen. Nu är frågan vad jag ska tillverka? Ide'er? ☕️🍛🍰

Kanske det blir lite dammsugning också efter gymmet imorgon men ikväll hade jag hunnit göra allt men fryser och är trött just nu så lämnar allt tills imorgon istället hihi

Till helgen måste jag hitta på något att göra med Junior för han tycker att jag är så tråkig varje helg hahahaha

Månne D har några planer under helgen? Borde säkert ringa eller texta henne och fråga eller så läser hon min blogg och meddelar mej själv. 👋

Min hjärna går på övervarv nu när jag vet att det är torsdag imorgon och sedan är det fredag. Så välkommen P och J och N. Vi väntar alla på er!! Ses snart!!

Månne vi inte har besök tillräckligt ofta i vår familj när vi blir så ivriga alltid när besökare kommer hahaha....vi är säkert så tråkiga 😋


Inga kommentarer: