söndag 1 februari 2015

Snö

Inatt har det snöat något i Helsingfors. Allt är så vackert där ute och idag ska jag gå på en lång promenad :-)

Det snöar än men mycket mindre än tidigare och när jag inte hör till dem som ligger i sängen med en hiskelis huvudvärk från förra natten tänker jag ta chansen och njuta av naturen istället.

Min äldsta son hade tappat bort sin telefon natten mellan fredag och lördag så idag ska vi iväg och leta efter en ny telefon till honom också från Gigantti. Ungdomar och deras telefoner :-) Men denna gång får han betala den själv hahaha

Nu lite mera te för kaffet har jag glömt att köpa igår från butiken och de öppnar ju först kl 12 idag tyvärr. Tur så hade jag havregryn hemma så vi fick gröt till morgonmål. Utan det sku jag väl ha dött hahahaha

Ha en skön söndag allihopa och njut av det vita miraklet där ute ifall ni också har under natten fått en hel massa av det :-)

Inga kommentarer: