torsdag 5 februari 2015

Idag är en bra dag!

Nu på eftermiddagen fick jag hungern tillbaka. Ont i magen när jag ätit några äpplen och bananer men idag är en bra dag för mej. Nu börjar magflunssan ge med sej. En kaffekopp har jag fått drucken även om det bullrade i magen och gjorde ont efteråt men allt blev kvar och inget kom ut från mågon ända av mej :-)

Men denna hunger är ganska hemsk. Känns som om inget hjälper mej och jag är hungrig hela tiden. Nu har jag ätit 2 bananer idag och 2 äppel och ett fullkorns bröd och druckit en kopp kaffe och två glas vatten. Tänkte prova på lite mat nu istället och titta hur jag mår efter det. Tummarna upp för mej!

Imorgon kan jag äntligen gå på jobb. Ingen kan tro hur jag har väntat på det och så är det fredag genast och sedan en hemma helg åter med städning osv. Fast nästa vecka får jag jobba 5 dagar och då betyder det ju att livet är normaliserat igen. :-D

Tror jag ska ta fram några spel från skåpet och spela med Junior när vi ätit. Han verkar ha tråkigt nu när hans klasskompis gick hem.

Ha en bra torsdag allihopa! Le så mycket ni kan så känns allt mycket bättre!

Inga kommentarer: