torsdag 17 februari 2011

Bara en dag arbete kvar denna vecka :o)

Ibland tycker jag att veckorna går så otroligt fort och ibland är veckorna som den jag lever i just nu.....tar absolut aldrig slut. :o/

Nå nu tar den slut äntligen :o)

Imorgon är det fredag och kvällstur för mej....men sen är det helg och en hel massa sovande. Jag är konstant trött nuförtiden. Har ingen orsak till det men har ju inte fått mej dragen till en läkare fast jag lovat och pratat om det i tid och otid.

Kanske jag får mej iväg snart när jag bara inte orkar mera. Kanske?....?!

Idag bjöd jag de yngre barnen på hamburgare och jag känner mej så oduglig som mamma igen. Jag hatar mej själv varje gång jag bjuder på burgare fast barnen tycker om det men jag vill ju inte att mina barn ska behöva äta den där skräpmaten. Men tröttheten vann ikväll och det blev burgare för hela slanten. Bläääääh!

Nu sitter jag framför tvn och tittar på Hawaii-5-0 och njuter av en hel del action före mina ögonlock får slutas och jag ska försöka sova några timmar för att orka med sista arbetstimmarna imorgon.

Godnatt allihopa!!!!!

Inga kommentarer: