lördag 12 februari 2011

Lördag igen.....

Idag har jag tagit Rex ut på en lång o härlig skogspromenad.Fast jag vet att både han o jag sku trivas mera om vi sku kunna gå i skogen utan koppel men här i Hesa skogarna går det nog inte riktigt. För mycket folk längs spångarna i skogen :( Störande!!!!

Efter det har jag tvättat kläder o diskat i flere etapper. Snart ska jag på barnens kusins kalas dit jag inte har sådan insiration att gå men har lovat så det är klart att jag håller vad jag lovat till lillkillen.....:)

Jag är otroligt trött än och krafterna vill bara inte återbyggas hur jag än försöker vila....vad är det för fel på mej? Borde säkert gå till läkaren snart sen ändå....men jag drar en liten tid än.

Nu var det säkert nån som perklade över att gnäll inte då töntboll men jag kan förklara.....min mamma gick inte till läkaren o när hon gick fick hon diagnosen cancer. Hon hade problem med magen i många år också.

Jag sku annars inte bry mej något men jag blev diagnostiserad med diabetes för 2 år sedan då jag var 36 år.....min mamma fick diagnos vid 36 år. Hon fick magproblem 2 år före cancer diagnosen.....jag har haft magproblem i snart 5 år o de verkar inte bli bättre.

Förstår ni mej nu då????

Jag är rädd att gå till läkaren.

Punkt och slut!!!!!

Nu ska jag återvända till verkligheten o ta en dusch före kalaset.

Och sedan väntar jag på ett samtal av min mycket goda vän....lite nyfiken hur hennes kväll har gått.....håller tummarna för henne <3

Inga kommentarer: