söndag 6 februari 2011

Härlig plats dit man bara vill åka om o om igen :)

Första sidan - Raseborg

Hit var jag igår med lillpojken och hunden. Saknar mina släktingar otroligt o en dag nu o då vill inte räcka just nu. Hinner inte träffa dem alla som jag vill. :(

Vet inte riktigt varför jag känner så här just nu men det kommer väl med åren den där längtan hemåt igen :S

Nu blir det i alla fall en någorlunda lugn dag för herr J har fått en ordentlig flunssa och min mage mår lika illa än som den började göra igår efter att jag ätit pizzan som brorsan beställde hem igår åt mej. Rädd att det var gammal kyckling på den......så urk mår jag men inget har kommit över läppen än. MEn går omkring med spykänningar hela tiden och det är absolut inte roligt.

Nej nu o dricka något kallt och sen blir det att fylla en ny tvättmaskin o så ska det ju diskas också någon gång idag. Livet fortsätter hur man än mår!!!

Kramar från friidu <3

Inga kommentarer: