måndag 7 februari 2011

Illamående.....urk!

Iddag hände det som jag väntat på i några dagar. Urk....urk....men det lättade för en stund och sen vände sej magen 180 grader igen.....urk urk.

Jag trodde aldrig att man kan tömma sej från båda hållen under samma dag men det tycks man kunna göra faktiskt. Urk, urk....!!!! :(

Jag rökte min första cigarett idag först runt kl. 15 för jag mådde så uselt före det och efter det har jag rökt 2 till för mera behöver jag inte märker jag. :)

Men nu har jag fått i mig lite mat....ris och alu baje (råstekt potatis strimlor i kryddor, indisk stil).....så nu väntar jag på hur länge det hålls i mej. Eller ska de också komma ut ikväll än?

Magen värker och jag mår dåligt än men det enda jag tänker på är jaffa och glass.....alltså inte båda tillsammans men en åt gången....men då först sku väl magen ge upp hoppet kan jag tänka mej. Blääääääh!

Jag hatar att min mage är så råddig hela tiden och nu det här på köpet än. :(

Nå efter allt detta måste det ju komma en bättre framtid, eller hur?

Så jag tänker nog positivt än och litar på att jag ska må bättre bara jag orkar vänta lite till!

Nu och sova!!!

Puss och kram allihopa eller till er som än orkar läsa mitt strunt! ;)

Inga kommentarer: