söndag 20 februari 2011

Läste min blogg idag.....ha ha haaaaa

Ikväll var jag på väg att skriva mitt dagliga blogg inlägg när jag märkte att jag måste ha varit trött igår....Muahahahahaaaaaaaaaa....jag hade trott att det var lördag igår men det är det ju idag.....Haaaaaahaaaaahaaaaa ;o)

Att vara en mamma utan sina 3 barn är inte enkelt må jag säga. Min hjärna somnar in o jag blir som en zombie. Jag är ju van att vara allert och överallt hela tiden och nu har jag inte haft någon som jag behövt hjälpa eller stöda på snart 24 timmar. Jag tycks inte fungera så bra när min hjärna inte är på högvarv hela tiden.

Nå idag är det lördag kväll i alla fall och ikväll har jag en mycket trött hund med mej. Han har fått springa av sej med min mosters hund Dixi. De såg så glada ut o min tid sprang iväg så mycket snabbare än den skulle ha gjort hemma ensam :o) Så alla var nöjda o glada idag.

Imorgon kommer mina 2 yngsta barn hem igen och då återgår vardagen med sina bråk och skrik till sitt vanliga igen. ;o)

Men en sak som jag vill nästa gång om det nu nån gång blir en nästa gång ensam utan barn är att få gå ut och dansa lite. Det saknar jag....att få gå ut med sina kompisar och dansa. Men kanske någon dag än händer det. Man måste ha hoppet kvar :o)

Nu önskar jag er som nån gång orkar läsa min blogg en riktigt skön sömn och en härlig söndag :o)

Inga kommentarer: