måndag 14 februari 2011

Matematik och Casper :)

Har idag stekt nästan 100 våfflor åt barnen på dagiset till ära för vändagen. Det blev våfflor med grädde och sylt :o)

Sedan var det dags för lite möten och äntligen hem runt kl. 18 på kvällen.

Rebecca gullet hade matematiks läxa idag och då var det dags att kolla upp och hjälpa lite med divisionen. Men tillika ville Jonathan titta på Casper spöke filmen så jag delade mej som vilken mamma som än gör....ena ögat i matte boken och den andra på tvn.

Jag behöver ju inte vara bra på allt men kan leva med att veta lite av allting ;o)

Vi firade vändagen här hemma med chips, minibullar och donitser. Vår gemensamma restaurang kväll blev inhiberad för att jonathan har lite feber. Men barnen var glada för de goda deras mamma burit hem till dem idag ;o)

Nu ska jag dra mej ut i den hemska kylan på -20 sisådär och synda....en cigg före jag drar mej mot dynan, min nya älskling och mysa gott.... :oD

Ha en riktigt god kväll allihopa och nati nati kramar till er alla!!!

Hoppas er vändag varit givande och romantisk!!! <3

Inga kommentarer: