söndag 13 februari 2011

Solen skiner o kylan biter i kinderna!

Tog på mej en hel garderob idag när jag gick med Rex ut på skogspromenaden. Uuuuuh va det var kallt. -17,1 grader kl. 11.20....brrrrrr.....men de var faktiskt skönt....jag frös bara om mina fötter.

Rex började lyfta sina baktassar i slutet av vår promenad o de e nät han inte brukar göra. månne kylan äntligen har tagit honom också?

Idag har jag en smått värkarnde mage men jag äter lite tabletter igen o hoppas jag sku hinna ringa på tisdagen o få en läkartid.

Trött är jag som bara den.....fick inatt i min tur sova på soffan :(

Inte nåt som jag gillar precis men ibland är det ett måste....jävlar anamma :(

Bara jag vilat ska jag ta Jonathan med mej och gå på sängtalko till Lisa med en liter av glöggen med mej......hennes kaffekokare gick sönder och jag gillar inte snabb kaffe....blääääää!!!!

Ha alla en skön dag o hoppas ni fått njuta av solen ni också.

Imorgon hinner jag knappt blogga för jag har en mega lång dag på jobbet och sen ska jag ta ut mina barn på vändagsmiddag har jag lovat...om jag bara orkar för de e väckning igen kl.5 imorgon på morgonen. Gääääääääääsp!

Inga kommentarer: