fredag 11 februari 2011

slut....totalt slut!

Idag har jag varit ett vandrande kaos.

På jobbet fick jag inget gjort....absolut inget. Satt bara med barn i famnen när de grät o sen absolut ingenting :( O de värsta var att jag fick betalt för att vara frånvarande hela dagen. Jag skäms!!! :(((

Jag har fått inget gjort sen jag kom hem! :(

What´s up with me today?

Rex haar fått sin länk i skogen o de va nu de också. Fast jag ska nog ut med honom ikväll senare än för kära tonåringen Robin bestämde sej för att de var tid för fest ikväll igen o vad jag än säger så lyssnar han inte p åmej o respekterar inget.....jag tycker vi tar ihopa konstant o hela tiden.

Hoppas han snart växer till sej eller att hans hjärna vääxer till sej o han kan bli någorlunda normal igen.

Becca tog jag ut ii skogen med Rex och hon pratar, pratar o pratar.....ja sa jag annors att hon pratar i ett kör? Herregud hur hon orkar prata.....jag älskar mina barn men ibland har mamma inga svar till er. Hon är bara trött och sku behöva sitta en liten stund med kaffekoppen och en cigarett o andas ut efter en hel arbetsdag.

Snälla gullungar.....kunde ni ge mej det imorgon kanske?

Jag älskar faktiskt mina barn....fast mina bloggtexter kan låta annorlunda ibland men jag tar hand om 3 ungar ensam o har just nu 2 tonåringar i familjen + en snart 5 årig trotsig kille. Det tär på mej en hel del och jag har ingen att dela det med. :(

Men vi klarar det nog.....jag tar bara hunden ut på en längre länk o andas lite o sen orkar jag igen. Vi har kanske inte det renaste hushållet o de finaste sakerna men jag väljer ungarnas välbefinnande över skiten i knutarna....jag vet att nu gjorde jag många arga men jag är den jag är o de är inget ni kan göra åt mej ändå :/

Nu ska jag avsluta detta svammel o önskar er alla en riktigt skön kväll!

Puss och kram <3

Inga kommentarer: