söndag 27 februari 2011

En ny dag o nya äventyr :o)

Idag verkar bli en bättre dag. Jag har sovit länge....har huvudvärken kvar men kan leva med den.

Idag har jag börjar med Poseidon filmen o 2 koppar kaffe. Sen blev det kalkonlåda i ugnen. När maten blev klar åt vi tillika som vi titta på film nr.2 - Cheaper by the dozen 2. Blev en hel del skratt som muntrar upp en varje gång. :o)

Robin skötte om att Rex kom ut på "morgonen"...måste lägga det inom apostrof tecken för de blev ganska sent idag. Så nu klarar han sej en liten stund än o sen får Robin gå ut med honom igen för jag ska ta med mej Jonte till Lisa o Amos. Han måste komma ut o röra på sej för den killen går så i övervarv idag. Jag blir snart tokig om jag inte får lite lugn o ro. Borde säkert bara gå o köpa nåt till kaffet....fän hon har ju inte kaffekokare nå hon har ju vattenkokare så de blir kaffe a´la Annika då ;o)

Nu ska jag hoppa i duschen o sen bär det av till lite skoj o prat så att jag orkar i en vecka vara allvarlig igen o jobba.

Ha en riktigt skön dag idag allihopa o njut av solskenet där ute!!!

Och till sist men inte minst viktigt.....GRATTIS SYRRAN PAMELA FÖR ATT DU VANN PÅ AMIGHITAS SIDAN I FACEBOOK DET SNYGGA SMYCKEN SETTET......Jag är bara liiiiiiite avundsjuk ;o)

Puss och kram!!!!

Inga kommentarer: