fredag 27 mars 2015

Besökare och kvällstur

Det är något underligt med denna kvällsturs vecka. Jag är otroligt trött men somnar sent på kvällarna och vaknar tidigt på mornarna. Tidigt betyder där runt klockan 5 eller 6 på morgonen när jag somnat runt kl 00.30 eller 1.00!!!!

Jag är helt totalt kaputt men på morgonen får jag inte sömn på nytt när jag vaknat en gång och då sitter jag här och dricker kaffe eller röker tills det är dags för mej att gå iväg till jobbet.

Nå det är inget som hjälper fast jag gnäller här på bloggen tyvärr.

Mellis alltså min dotter är hemma sjuk nu i sin tur för hon har en otrolig huvudvärk som bara inte vill ge med sej.

Lillis bråkar lite idag när han är trött och inte vill orka springa ner till bussen, men tyvärr kommer jag att vinna detta bråk idag också såsom alla fredagar förut hihi

När han åkt iväg får jag min lilla stund då Mellis vilar tyst i ett mörkt rum bredvid hunden och Storis snarkar för fullt för han ska inte vara på jobb före runt klockan 11. Min egen stund utan bråk och skrik, min egen stund då min hjärna får andas i lugn och ro.

Detta är säkert orsaken till varför min kropp vill vakna tidigt. En liten lugn stund som min kropp kanske behöver och nu har den hittat den stunden.

Nu ska Lillis med bussen till skolan.
Så det är dags för mej att önska er alla en riktigt skön Fredag!!



Inga kommentarer: