fredag 6 mars 2015

Fredag!!!


Fredag äntligen!! Friday at last!! TGIF!!!

Denna kvällstursvecka har känts lång....otroligt låååååång! Jag är kanske inte helt frisk just nu men jag ger inte upp och låter flunssan ta över för jag har haft tillräckligt med virusar redan för min del.

Igår kom jag inte iväg på gymmet för jag frös, mådde dåligt, trodde jag skulle kasta upp men magen bara snurrade och hade en hiskelis huvudvärk. Nå provar ikväll istället om jag kommer till gymmet.

Min gymkompis började spy igår på jobbet så hon kommer inte att hålla mej sällskap före nästa vecka kan jag tänka mej. Urk...hatar de här magflunssorna....blääääh 😷

Nå det enda härliga med en kvällstursvecka är att jag får nästan 40 minuter per dag (läs morgon) som jag bara behöver bry mej om mej själv. Kaffekopp, frukter, bröd och balkongen på en cigg eller två. Genom att jag vaknar klockan 6.20 när yngsta sonen ska till klockan 8 till skolan så har jag ju hod tid på mej att njuta av flere koppar kaffe och flere cigg. Onsdagen och torsdagen ska han först till klockan 9 så det blir inte så mycket njutas då men ungefär 20 minuter i alla fall 😎 Man tager den tid man får för sej själv och njuter 100%!!!!

Jag vill önska er alla en riktigt skön fredag om ni sen jobbar eller är lediga!!

Inga kommentarer: