fredag 13 mars 2015

Dimission

Jag har haft en läroavtals studerande på jobbet som jag jobbat med i 2,5 år. Vi har haft bra kemi från början.

Jag har försökt stöda och vägleda så gott jag kan och svarat på frågor när det behövts.

Nu idag var det hennes dimission. Tiden har gått så otroligt fort men det brukar det ju göra när man har roligt har jag hört hahaha

Det var en otrolig känsla idag när hon yngst av alla i hennes klass blir utdimitterad.

Hon är ett år äldre än min äldsta son så mammakänslorna kom ju med i bilden och det enda jag tänkte idag var....

I am damn proud of you girl!!!

Visst har dessa år haft sina upp och ner vändor men i helhet har allt varit ok. Att vara handledare är inte så farligt sen också hahaha

Här kommer några bilder från Kredus dimission idag på Botta i Helsingfors.

Inga kommentarer: