måndag 9 mars 2015

Vilodag

Här sitter vi med Junior och tittar på Disney channel. Det är Violetta serien som gäller nu. Jag bryr mej inte om denna serie men jag är för uttråkad för att orka tänka.

Om jag vill ut så måste jag använda kryckor alltså hålls jag hemma, inomhus.

Röka kan jag inte göra för att cigaretterna är slut fast det är ju bara bra för hälsan att sluta röka men för mina nerver är det inte den bästa tidpunkten just nu.

Hamnar säkert vid något tillfälle klinka på kryckorna ner till grannen för vet inte om mitt psyke klarar en hel vecka av hemma vistelse. Väggarna kommer emot mej strax :-@ :-(

Hungrig är jag också...blääää...börjar jag bli deprimerad månne?

Tycker jag börjat skriva så negativt på både bloggen och facebook sista dagarna. Måste ta mej i nacken och skaka om mej själv lite så att jag kommer in på rätt väg igen!!!

Om en vecka på gym igen så får prova med magmuskel träningar och armövningar nu här hemma istället för att hålla kilona nere :-(

Nu kvalitetstid med Junior en stund.

Inga kommentarer: