tisdag 31 mars 2015

Här är vi då igen

Jaha vad kan jag säga annat än here we go again...??

Idag är Rebecca bara trött och hostar mycket så hon har en feberfri dag hemma och går till skolan imorgon och provar.

Imorse när jag lagt kaffe på och är påväg att väcka Junior hör jag gnäll och gnyende. Trodde det var hunden som drömde och hade oljud igen men nepp hade jag fel.

Sonen i feber med huvudvärk och magvärk!!! Så genast att ringa till jobbet och sedan in på wilma appen på telefonen och meddela hans frånvaro.

Denna sjukstuga behöver semester nu. Osovna nätter...sjuka barn har gett mej huvudvärk som inte är från denna planet. Till detta äter jag dagligen Burana 800 och nu bråkar min mage och värker.

Bläääääää vilket blogg inlägg men detta är vår vardag. Hoppas ni andra har klarat av dessa virusar bättre än vi gjort.

Inga kommentarer: