måndag 23 mars 2015

Nya tag eller kanske inte

Idag var den dagen då jag skulle starta om. Prova mej fram enligt värken i foten osv.

Min son hamnade på jobb och hade en lång väg hem från jobbet så när vi sedan skulle gå till gymmet var jag så trött att det blev inget av det. :-(

Vi tar ett nytt försök imorgon kom vi överens om för på onsdag behöver jag inte stiga upp så otroligt tidigt. Problemet är att jag har en sen arnetstur men Junior har tidiga mornar så jag är upp över tre timmar före min arbetstur börjar och när kvällen kommer är jag död i kropp och själ.

Jag vill göra så mycket för att gå ner i vikt men orken finns inte just nu sent på kvällen. 

Jag är hemma runt klockan 18 och sedan är det dags för mat och allt som ska göras hemma så jag är redo runt klockan 20 att gå till gymmet men då jobbar min son än och han är hemma runt klockan 21. Jag orkar gå till gymmet då om jag vilat en stund före men senare än 21 orkar jag inte. Jag är i ett dilemma just nu men letar efter vägar att komma ut och det illa kvickt.

Vi provar på nytt imorgon!

Nu godnatt!

Inga kommentarer: