måndag 9 mars 2015

Här är jag då igen

Jag har värk, kan inte sova så här är jag då och bloggar igen.

Sitter på balkong soffan med foten upp i vädret. Deja vu från sommaren 2013. Foten är i ett vrist stöd och vet inte ens hur mångte Buranan jag plockat i mej men attan den som ger sej. Klockan sju är det väckning för Junior har åttans morgon i skolan men han och de andra sover ju redan så de orkar nog imorgon fast vad har jag att gnälla? Jag kan ju sova på dagen bara jag får sömn.

Vad ska jag hitta på imorgon då? Bil kan jag inte köra, kryckorna hatar jag och lönedag först på fredag...blääää men kanske jag kan baka något? Junior vill ha en pyssel dag efter sitt besök hos barberaren efter skolan. Barberar besöket får hans pappa ta hand om men pysslandet kan jag gärna ta hand om. Kanske jag sku pyssla något inför kommande påsk med honom? Måste googla lite när han är i skolan :-)

Nu ska jag ta en titt på viaplay eller netflix tills pillret börjar göra verkan.

Godnatt allihopa och må gott och ta väl hand om er!

OBS!!! Spring inte i trappor!

Inga kommentarer: