söndag 1 mars 2015

Tiden rann iväg

Tänkte inte hinna blogga idag eller igår för det är ju nytt dygn redan. Tiden rann iväg för fort för mej.

Fredag kvällen drog ut sent och Niklas vaknade ändå runt klockan 8 på lördag morgon. Vi var alla mycket trötta men upp hoppade vi från sängen för vi skulle ju iväg till HopLop.

Stadig frukost, disken fixad och tvättmaskinen fylld så drog vi iväg. Vi var i HopLop lite på tre timmar före vi åkte hem därifrån. Sedan var det dags för matbutik och matlagning.

Köttbullar rullade jag 58 stycken och fixade gräddsås till dem med potatis och en fräsh sallad.

Efter sen middag blev det åter diskning och tömning och fyllning av tvättmaskin före jag tog ihop med ett nytt recept på pannkaka a'la grannen min.

Första smeten fastnade i ugnen så det blev ugnstvätt och de andra blev lite ljusa men nu är de färdiga till försäljningen imorgon på gårdsjippot.

Nu är det efter midnatt och mitt hem har tystnat. Inga springande och högljudda barn mer och mina ögon är i kors men jag ville hinna blogga före jag somnar.

Nu godnatt med dessa bilder...








Inga kommentarer: