torsdag 29 januari 2015

Barn och deras prylar

Idag kom jag då hem efter jobbet och fick höra att xbox kontrollen är sönder. Jaha och vad borde det göras då? Jo mamma du MÅSTE köpa en ny! Aj varför det då? Jo annars kan du inte se på dvd filmer. Aaaaaaa....det är JAG som använder xboxen?!?!

Nå jag gick till Itis Anttila och kollade läget och visst fanns det kontroller där och för en gångs skull var de på erbjudande så nu har vi en svart trådlös kontroll till xboxen och alla är nöjda igen.

Fick jag titta på filmer? Hmmmm...nå inte än åtminstone! Men jag känner inte för att sitta framför tvn just nu ändå så de må få spela helt i lugn o ro :-)

Jag tar mej en kam wienerbröd istället med mitt kaffe och njuter på balkongen med iPaden.

Imorgon sista arbetsdagen för denna vecka och det ska bli skönt sedan blir det städning och tvättning av kläder före mitt långa pass på gymmet.

Ha en skön kväll allihopa!

Inga kommentarer: