tisdag 20 januari 2015

Infokväll i Tölö gymnasium

Ikväll spenderades på Tölö gymnasium med min dotter. Det var en infokväll för kommande gymnasie elever med föräldrar. Hon är intresserad av musiklinjen och nu har jag då suttit som en duktig mamma i flere timmar och lyssnat på all världens info om inträdesprov osv.

Min hjärna är fylld nu och det kommer att ta några dagar att få allt på rätt plats i varje hörn av mitt minne. Ho ho men dit vill hon nu i alla fall så det är bara att börja planera in hennes sånger och uppträdande för henne och mitt jobb blir att leta efter en hel del intyg över alla hennes kurser osv.

Men en bra skola verkar det nog vara som kan ge min dotter en hel del :-)

Nu något att äta snabbt och sedan blir det sängdags för den här mamman är döds trött.

Over and out från Nordsjö :-)

Inga kommentarer: