fredag 30 januari 2015

Olyckor och gym

Ikväll hade det hänt en ganska stor olycka vid Itis i Östra Helsingfors. En farmar modell av BMW hade kört in i en ambulans. Ambulansen låg på sida på vägen och farmaren stod röken om.

Där var ambulanser, polisbilar och brandbilar i alla hörn. Det var absolut ingen vacker syn.

Jag var själv påväg till apoteket och det var svårt att komma fram. Tur så hann jag före apoteket stängdes i alla fall.

Sedan var det dags för besök hos min wifey var jag fick en otroligt god smootie men den var så kall att jag inte kunde dricka allt, men gott som attan var den.

Efter det var det dags flr gymmet. Dit har jag inte varit på en vecka när jag mått så dåligt och efter kvällens pass mår jag urk!!!

Min kropp darrade än när jag kom hem från gymmet men dit ska jag imorgon igen om jag sen vill eller inte :-)

Nu måste jag äta något och sedan en varm dusch före sovdags.

Ni som festsr ikväll önskar jag en rolig kväll och ni andra önskar jag en skön och lugn kväll!

Inga kommentarer: