söndag 11 januari 2015

Snöstorm och flunssa...blääää

Detta kan inte vara sant!!!

Absolut inte!!

Snöstorm under natten, snö överallt och jag har fått en jäkla flunssa med en irriterande hosta. Tur så har jag ingen feber men trött är jag och ont i huvudet. Varifrån kom den här flunssan nu då?

Så jag gör en snabb städning idag och sköter om maten och diskningen i lugn takt tillika tvättmaskinen surrar istället för min inplanerade storstädning. Jag njuter av att sitta inomhus och titta på det vita landskapet där utanför fönstret.

Imorgon får jag vara ute tillräckligt under min arbetsdag så tycker mej ha rätten att stanna inomhus idag, hihi.

Jag var på en spelkväll hos grannen igår och det var super roligt. Vi blev sju stycken allt som allt och spelade flere olika bordsspel och njöt av varandras sällskap. Länge sedan jag varit med om något så roligt, och jag var nykter!! Nå ok jag drack 2 liter vatten, kranvatten under kvällen så ganska full på vätska var jag ju nog hahaha. Tackar mina grannar för den kvällen, flere sådana, Tack!

Nu lite grönt te med kokosolja i för att bota flunssan.


Inga kommentarer: