onsdag 7 januari 2015

Första arbetsdagen och en lång länk!

Idag var det då första arbetsdagen på detta års sida. Det började med morgontur efter en dåligt soven natt. 2h nattsömn och full arbetsdag gjorde att jag nästan somnade på soff stolen när jag kom hem 😁

Jag gjorde då ett beslut att det blir en timmes länk med dotter, ingen skillnad hur kallt det är hemma för annars orkar jag inte upp till graveyard skiftet imorgon runt kl. 5.

Jag frös så att låren tappade känslan (för utebyxorna finns ju på jobbet) men vi vandrade i 1h 6 minuter och nu blev det varmt när jag kom in tillbaka.

Kollade nyligen mitt aktivitets armband och dagens saldo hittills är 16,38km, så nu är jag ganska nöjd med mej själv.

Imorgon får vi säkert ta samma runda för efter en så tidig arbetstur somnar jag helt säkert stående någonstans.

Inget gym idag eller imorgon men ska försöka göra lite jumppaövningar hemma före sängdags idag och imorgon för att inte vikten ska komma tillbaka.

Nu kvällsmat på schemat och sedan lite jumppa och tv och sedan godnatt!

Inga kommentarer: